Netia śmierdząca Dialogiem

Netia śmierdząca Dialogiem!
Kiedyś działała taka oszukańcza firma Dialog. Teraz mamy zamiast niej Netię. Wystrzegajcie się Netii jak ognia! Spadną na Was obowiązki bez żadnych praw!
W marcu br. podpisałem z Netią umowę na usługi telewizyjne. Nie powiem, natychmiast zjawił się w moim mieszkaniu technik i sprawnie uruchomił mój telewizor. Wszelako pewne okoliczności zmusiły mnie do zmiany mieszkania w obrębie tej samej miejscowości. Zawiadomiłem więc Netię o tym prosząc o podłączenie telewizora w nowym miejscu. Jednakże, z uwagi na moje rodzinne i służbowe rozjazdy po Polsce, od Ściany Wschodniej (okolice Tomaszowa Lubelskiego) po Ścianę Zachodnią (Jelenia Góra) nie mogłem przyjąć technika w dowolnym terminie. Zatelefonowałem więc pod nr 801 802 803 wyjaśniając moją sytuację i prosząc z dwutygodniowym wyprzedzeniem o skierowanie do mnie technika w zaproponowanym przeze mnie dniu. Ponieważ nie usłyszałem żadnej dezaprobaty ze strony mojego rozmówcy ani żadnej kontrpropozycji w dniu tym pokonując ponad 300 km przyjechałem do mego mieszkania. Czekałem cały dzień, nikt się nie zjawił. W międzyczasie skończyły się wakacje i zaczął się rok akademicki. Skontaktowałem się więc powtórnie z Netią proponując z dwutygodniowym wyprzedzeniem kolejny dzień spotkania z technikiem. Znów, nie dostałem żadnego sygnału, że moja propozycja została odrzucona. Wobec tego przyjechałem na ten dzień z odległości ponad 300 km, ale i tym razem nikt z Netii się u mnie nie zjawił.
Tego już było za wiele i poinformowałem Netię, że zrywam z nimi umowę uważając ich za winnych tego zerwania. W odpowiedzi oświadczono mi, że nic podobnego, że winny jestem ja i naliczą mi karę umowną za zerwanie umowy przed jej zakończeniem. To jest szczyt bezczelności. To ja przez pół roku płaciłem za coś czego nie miałem, poniosłem koszty podróży, dwa razy po 600 km w obie strony i jeszcze mam tym, wydrwigroszom płacić?
Jedynie co się Netii udaje, to po każdym kontakcie z nimi, dostaje się do wypełnienia jakieś ankiety na temat stopnia satysfakcji z kontaktu z przedstawicielem Netii.
Powszechnie stosuje się w świecie określanie standardów usług za pomocą gwiazdek od 5 do 1. Stosując tę konwencję przyznaję Netii 3 wielkie krowie łajna. Uważam, że taką firmę należy zmieść z naszego rynku!